今年最後既新色Yeezy 發佈

今年最後既新色YEEZY 發佈

今年唔經唔覺又去到成十月嫁啦,今年就明顯係由YEEZY 撐起場來!由原色一路去到好多唔同既配色再到呢對十一月就會出既YEEZY!呢對名為 ADIDAS YEEZY BOOST 350 V2 “SEMI FROZEN YELLOW”經過一輪明查暗訪之後,呢對售價為USD $220,大約折合港幣 1760 左右!再加上傳閒為超級既限量版,重比之前所出既配色更少貨源!不過老實說, 呢啲野見人見志,小編個人黎講真係無大興趣



ADIDAS YEEZY BOOST 350 V2 “SEMI FROZEN YELLOW”

 

 

 

 

 

 


不過今次既,其實係想講比大家聽!有兩對會分別响今年十二月同埋下年年頭都會出既YEEZY 新色!價格都係$220 !不過小編睇落都覺得開心好多囉!

 

YEEZY BOOST 350 V2 “BELUGA 2.0”(EXPECT EARLY 2018 )

呢對BELUGA 2.0 基本上都係 BELUGA 既改裝,不過你問小編就覺得ADIDAS 今次無咩誠意, 將對鞋小改動再RESTOCK 不如就直接RESTOCK啦!

 

 

 

 

 



ADIDAS YEEZY BOOST 350 V2 “BLUE TINT” ( EXPECT DEC 2017 )

(ADIDAS 羅輯),呢對BLUE TINMT 2.0 基本上都係 ZEBRA 既改裝,不過你問小編就覺得ADIDAS 今次無咩誠意, 將對鞋小改動再RESTOCK 不如就直接RESTOCK啦!

 

 

 



其他潮物推介:


『值得你留意既Champion x Beams 聯乘』

Champion X Beams 都可以話係今年聯乘其中一個最矚目既聯乘了吧!


『A Bathing Ape x Champion』

BAPE 既出品無質疑既需要了吧!加埋聯乘Champion 夠晒正啦!


『今年最矚目既聯乘 Nike x Supreme』

剩係睇呢兩個牌子都知佢地有料到啦!一定係今年潮流之選!